DAIKIN TÜRKİYE BELÇİKA'DAN ÖDÜLLE DÖNDÜ
DAIKIN TÜRKİYE AKADEMİ’NİN SERVİS EĞİTİMLERİ DAIKIN EUROPE TARAFINDAN ÖDÜLLENDİRİLDİ
Daikin tarafından her yıl düzenlenen Avrupa Servis Semineri, Avrupa’dan 19 ülkenin Satış Sonrası Hizmet departman yöneticilerini Belçika’da buluşturdu. Yeni hedeflerin belirlendiği seminerin ardından, alanlarının en iyileri ödüllendirildi. Yapılan değerlendirme sonucunda Daikin Türkiye Akademi, ‘Servis Destek’ kategorisinde ödüle sahibi oldu.
Daikin Türkiye, Daikin Europe tarafından her yıl düzenlenmekte olan ‘Avrupa Servis Semineri’nden bu yıl da ödülle döndü. Başarılı ve örnek uygulamaların ödüllendirildiği seminerde, Daikin Türkiye Satış Sonrası Departmanı, ‘Servis Destek’ kategorisindeki ödülü Türkiye’ye getirmeyi başardı.
Belçika’nın Roeselare kentinde 22 Ekim tarihinde gerçekleşen Avrupa Servis Semineri’nde, Daikin Europe’a bağlı olarak faaliyet gösteren 19 ülkenin servis yöneticileri bir araya geldi. Her yıl olduğu gibi bu yıl da “Yeni düşünceler, hızlı aktiviteler, iyi aksiyonlar” sloganı ile Daikin 2020 yılı servis organizasyon gelişiminin değerlendirildiği seminerde teknik yardım, enerji yönetimi, servis yapılanması ve network, yedek parça stok politikası, müşteri ilişkileri yönetimi ve geleceğin eğitim trendleri gibi pek çok alanda deneyimler paylaşılırken aynı zamanda çeşitli workshop’lar düzenlendi. Ayrıca servis yöneticilerinin karşılaştığı örnek olaylar katılımcılarla paylaşıldı.
Toplam 19 ülkenin yer aldığı seminerde, halen yürüttüğü çalışmaları ile büyük beğeni toplayan Daikin Türkiye Akademi, verdiği servis eğitimleriyle ‘Servis Destek’ kategorisinde ödüle layık görüldü.
Seminerin ardından düzenlenen gala yemeğinde Daikin Global Servis Departmanı Yöneticisi Yoshifumi Akashi tarafından takdim edilen ödülü alan Daikin Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Departmanı ve Akademi Koordinatörü Neslihan Yeşilyurt, “Daikin Akademi için yaptığımız çalışmaların karşılığını bu şekilde almak bizim için onur verici,” dedi.
Daikin Türkiye’nin daha önce de “En İyi Servis Hizmetleri Desteği” ödülünü almayı başardığını hatırlatan Yeşilyurt, hizmet kalitesini artırmaya yönelik çalışmaları kesintisiz olarak sürdürdüklerine dikkat çekti.
Yeşilyurt, Daikin Türkiye’ye ödül getiren bu çalışmalar hakkında şu bilgileri verdi: “Daikin olarak, önem verdiğimiz konulardan biri de ekibimizin eğitimidir. Bunun için Daikin Türkiye Akademi’nin sloganını da ‘Eğitim, gücümüz ve değerimizdir’ olarak belirledik ve Daikin Türkiye Akademi çatısı altında kapsamlı eğitim programları veriyoruz. Daikin Türkiye Akademi 3.900 metrekarelik alanda, 6 teorik ve pratik eğitim salonu, 6 toplantı salonu ile 3 uygulama merkezinden oluşan çağdaş eğitim ortamlarında eğitimlerini gerçekleştiriyor. Daikin Türkiye Akademi’nin organizasyonu ve eğitim süreçleri ile sektörüne örnek oluşturacak bir nitelikte olduğunu söylemeliyim. Servislerimiz, pratik salonlarımızda cihazlar üzerinde ve sahada uygulamalı eğitimler aldıkları gibi teorik sınıflarda ve e-Öğrenme ortamlarında kişisel gelişim eğitimlerini tamamlayarak bilgilerini pekiştiriyorlar. Tüm teknik ekibimiz önce ‘Temel Soğutma ve Isıtma’ eğitimlerine alınıyor, ardından ürünlere özgü model bazında teorik ve pratik eğitimler veriliyor. Her eğitim öncesi ve sonrası sınavlar yaparak başarılı olanlar sertifikalandırılıyor. Müşteri memnuniyeti bizim için önemli olduğundan Daikin Türkiye Akademi’de teknik eğitimlerin yanında kurum kültürü, iletişim ve davranış eğitimleri de veriyoruz.”