DAIKIN TÜRKİYE GELENEKSEL SERVİS TOPLANTISINI ANTALYA'DA GERÇEKLEŞTİRDİ

DAIKIN TÜRKİYE GELENEKSEL SERVİS TOPLANTISINI ANTALYA'DA GERÇEKLEŞTİRDİ

DAIKIN TÜRKİYE GELENEKSEL SERVİS TOPLANTISINI ANTALYA’DA GERÇEKLEŞTİRDİDaikin, usta eller ile Antalya’da buluştu.

İklimlendirme sektörünün Japon devi Daikin, ‘Usta Eller Mutlu Yüzler’ temasıyla gerçekleştirdiği Servis Toplantısı’nda Türkiye ve CIS bölgesindeki servisleri ile bir araya geldi. 2020 hedeflerinin konuşulduğu toplantıda servisler yeni dönem için moral depoladı.


Isıtma, soğutma ve havalandırma sektörünün öncü markası Daikin, servisleri ile Antalya’da buluşarak yeni sezona hazırlandı. Türkiye’de kaydettiği büyüme hızı ve sektöre kazandırdığı yenilikçi ürünleri ile öne çıkan Daikin, bu toplantıda 2016 yılını değerlendirip 2020 yılına kadarki yeniliklerini ve hedeflerini servisleri ile paylaştı.

Antalya Spice Hotel’de 17-19 Mart tarihleri arasında “Usta Eller, Mutlu Yüzler” temasıyla gerçekleşen Daikin Servis Toplantısı’nda, tüm Türkiye ve CIS bölgesindeki (Azerbaycan, Özbekistan, Türkmenistan, Kazakistan, Kırgızistan ve Ermenistan) bayileri ile bir araya geldi. Toplantıda genel pazar öngörülerinden ekonomik gelişmelere kadar birçok konuda değerlendirme yapan Daikin Türkiye CEO’su Hasan Önder, olası riskler konusunda servislere moral verdi. Önder, şöyle konuştu: “2016 çok kolay bir yıl olmadı, 2017 de kolay olmayacak gibi görünüyor. Ancak bizler zorlu koşullarda hızlı aksiyon alabilme becerisine sahibiz. Türkiye'nin geçmiş kriz tecrübeleri iş dünyasında müthiş bir mücadele becerisi geliştirdiği için her türlü zorluğun üstesinden kısa sürede gelebiliyoruz. Bu nedenle 2017’de zorlu koşullar beklesek de büyüme hedeflerimizden vazgeçmiş değiliz.”
 

DAIKIN TÜRKİYE GELENEKSEL SERVİS TOPLANTISINI ANTALYA’DA GERÇEKLEŞTİRDİDaikin servis ağı ile büyümeye devam edecek

Daikin Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Neslihan Yeşilyurt ise, usta ve servis olmanın zorluklarına vurgu yaparken, “Ancak tüm bu zorlukların sonunda, gönülden çalışıldığında ortaya çıkan sonuçlar, sonuçların kalitesi hepimizi mutlu ediyor. Ve bu mutluluk herkese yayılıyor” diye konuştu. Bu arada servislerle hazırladığı manifestoyu kendisi okuyarak hatırlatan Yeşilyurt’a, Daikin servisleri de katılarak üstlendikleri sorumlulukları kendi sözleriyle damgaladılar. Konuşmasında Yeşilyurt, servislerin müşteri ile marka arasında bağ kurduğunu vurgularken sözlerine şöyle devam etti: “Siz hepimizin büyük bir aile olmasına katkı sağlıyorsunuz. Servis yetkisi bir kere verilir, bağ kurarsanız, yeni hizmet ve servis şekilleri filizlenir, yeşerir. Sizlerin attığı hizmet tohumları Daikin Ailesi’ni büyütüyor, büyütmeye de devam edecek.”

Servislere yeni dönem hedeflerini 5 başlıkta anlatan Yeşilyurt, bunları da şöyle sıraladı:  “Hizmette yarattığımız farkı daha ileri taşıyacağız ve sektörde en birinci servis olacağız. Samimiyetimizi ve insan olmanın özünü daima hatırlayacağız asla unutmayacağız. Kalite her şeyimizde olacak, aldığımız nefeste bile. Bütünsel kalite anlayışımızı büyüteceğiz. İz bırakacağız. Büyük bir aile olduğumuzu ve bunun kurulan bağlarla mümkün olduğunu bileceğiz.”
 

DAIKIN TÜRKİYE GELENEKSEL SERVİS TOPLANTISINI ANTALYA’DA GERÇEKLEŞTİRDİBaşarılı servis çalışanları ödüllerini aldı

Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Olcay Avcı ise konuşmasında 2020 yılına kadarki strateji ve hedeflerden bahsederek yenilikleri ve vizyonu anlattı. Satış Sonrası Hizmetler bölüm müdürlerinin sırasıyla iş sonuçlarını ve hedeflerini paylaştığı toplantıda servisler, workshop ve çeşitli etkinliklerle keyifli anlar yaşadı. Toplantının son bölümünde gerçekleştirilen ödül töreninde ise ‘Türkiye’de En Başarılı Servis Destek Çalışanı’, ‘Tüm Bölgelerde En Başarılı Servis Çalışanları’, ‘Bölge Birincisi Servisler’ ve ‘Türkiye’nin En Başarılı Servisi’ ödülleri sahiplerini buldu.

Misyonu "Müşteri beklentilerinin de üzerinde bir hizmet kalitesi sunarak sektörün en iyi servis hizmetini veren marka olmak ve bu başarıyı sürdürebilmek" olan Daikin Servis Ailesi, tüm Türkiye ve CIS ülkelerinde 2000’den fazla saha çalışanıyla, geniş ürün gamı, bilgi ve tecrübesiyle fark yaratarak yüzde 100 müşteri memnuniyeti hedefliyor. Daikin Türkiye Akademi çalışmalarıyla da sektörde örnek olan Daikin, sadece teknik eğitimlere değil, davranış ve kalite eğitimlerine de önem vererek sektöre yetkin çalışanlar kazandırmak için çalışmalarını sürdürüyor.

DAIKIN TÜRKİYE GELENEKSEL SERVİS TOPLANTISINI ANTALYA’DA GERÇEKLEŞTİRDİ
Yukarı